• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : بوي گلش چنان مست كرده كه دامنش ... !!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 24 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام

    اين مشکليه که هنوز کسي راه حل درستي براش پيدا نکرده. از يه طرف اعتقاد بر اينه که بايد آشنايي قبل از ازدواج حتما باشه که البته عاقلانه هم همينه. . از طرفي هم ميگن ترجيحا نبايد رابطه باشه يا خيلي کم باشه.

    بدون آشنايي که نميشه ازدواج کرد ، بدون نزديک شدن به کسي هم که نميشه باهاش آشنا شد. نزديک شدن هم که شرعا درست نيست. پس چاره چيه؟

    آشنايي بدون نگاه کردن هم ميشه؟ درحاليکه نگاه کردن گناهه .پس بايد چيکار کرد؟

    من سخنراني يه روانشناس خيلي معروف رو گوش ميگردم. شديدا تاکيد داشت که حتما بايد قبل از ازدواج حد اقل يکبار دست طرف مقابل رو لمس کرد تا ببينيد اصلا با او ارتباط پوستي داريد يا نه. شايد حتي لمس شدن توسط او ناخوشايند باشه. خوب اينکه حرامه!

    تازه شما ميگيد حتي اگر خانواده ها هم در جريان باشن بازهم دونفر به هم نامحرم هستن و هرنوع رابطه اي حتي نگاه کردن حرامه. تو جاي خلوت که نبايد برن. در ملا عام هم که نيروهاي محترم انتظامي آبروريزي ميکنن. جلوي خانواده هم که جز اعلام وضعيت آب و هوا چيز ديگه اي نمي شه گفت. پس بايد چيکار کرد؟

    به نظر من بايد توکل به خدا کني، به تواناييي هاي خودت اعتماد کني و سعي کني حريم هارو حفظ کني .همين! وگرنه اين جور که شما ميگيد ، منظور همون ازدواج سنتيه که الان جواب نميده. و مشکلاتش خيلي بيشتر از آشنايي قبل از ازدواجه.