• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : شرار خشم
  • نظرات : 3 خصوصي ، 18 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    به نام خدايي كه ره را نشان مي دهد

    سلام عليكم ؛

    بسيار جالب بود ... اسم وبلاگ شما زياد به چشم ام خورده بود ولي اشتباه كرده بودم كه سر زدن به اين كلاس درس و پشت گوش انداخته بودم.
    موفق و منصور باشيد
    التماس دعا

    يا زهراي مرضيه

    پاسخ

    با عرض سلام و آرزوي نيكبختي براي شما؛ حلول ماه ميهماني حضرت دوست بر شما مباركباد ! از نظر لطف شما يه سين جيم هاي اخلاقي متشكرم اگر كلاس درسي هم باشه بي ترديد معلمان اين كلاس شما دوستان گرامي هستين. اميدوارم در لحظات شاد دعا فراموشمان نكنيد. همواره در پناه حق موفق باشيد.

    سلام

    قبلا يادمه يه سايت معرفي مي كرديد كه زودي جواب سوالات را ميده. من اونو به يكي از دوستام گفتم اما انگار جوابشو ندادند. ميشه شما مشكلش را براش پيگيري كنيد؟؟؟

    مهمه و اورژانسي.خبرش را ميديد كه؟

    پاسخ

    با عرض سلام و آرزوي نيكبختي براي شما؛ سايت پاسخگو رو ذيل نوشته هاي هر پست در منابع آورديم. لطفا عبارت سوال دوستتان را با آدرس ايميل شان بفرماييد تا پاسخ را در اسرع وقت به ايشان ارسال نماييم. آدرس سايت مركز پاسخگو: http://www.pasokhgoo.ir شماره تماس اختصاصي 09640 به عنوان شماره ملي ارائه خدمات اين مرکز در سراسر کشور مي باشد. همواره در پناه حق موفق باشيد.

    الهي اعوذ بک من غضبک و انتقامک و حلول سخطک
    آدم وقت عصبانيت ياد خشم خدا که بيفته و اينکه فرو بردون خشمش طبق روايات باعث فرو بردن خشم خدا ميشه خيلي درش موثره
    موفق باشيد.
    پاسخ

    غضب در مورد خداوند عبارت است از كيفر عذاب. يكي از ياران امام باقرعليه‏السلام گويد: از آن حضرت سئوال شد: چه مي‏فرماييد در آيه "و من يحلّل عليه غضبي فقد هوي(2)، و هر كس غضبم بر او وارد شود، سقوط مي‏كند". مراد از غضب در اين جا چيست؟ حضرت فرمود: "همان عذاب است، چه اگر كسي بپندارد خداوند از حالتي به حالتي ديگر متحول مي‏شود، او را به صفتي از صفات مخلوقات توصيف (تشبيه) نموده است، زيرا خداوند را هيچ چيزي تحريك نكند تا او را دگرگون سازد". (3) بنابراين رحمت خدا به معني نعمت بخشي و غضب خدا به معني مجازات و عذاب كردن است، نه تغيير حالت نفساني كه معناي لغوي بوده و در مورد انسان‏ها صادق است.پي نوشت ها:1.ترجمه تفسيرالميزان ، ج 1، ص 19.2.طه، آيه 81.3.اصول كافي، ج 1، ص 110.با استفاده از آرشيو مركز ملي پاسخ به سوالات ديني http://www.pasokhgoo.ir
     <      1   2