• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : چرا بدحجابى ؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    برخود با آزادي حجاب در مهد تمدن!

    قانون منع حجاب در فرانسه اساساً مخالفت صريح با قانون اساسي آن كشور و روح اعلاميه حقوق بشر پذيرفته شده دارد.

    از سويي ديگر، فرانسه ادعا دارد كشوري لائيك و آزاد است و اين آزادي شامل آزادي در اعتقاد ديني و عمل به احكام ديني مي‏شود؛ بر اين اساس نه فردي را مي‏توان به رفتارهاي ديني و داشتن افكار و عقايد يا شغل خاص، يا پوشيدن نوعي لباس يا خوردن و نوشيدن چيزي الزام نمود و نه مي‏توان براي دينداراني كه بر پايه آموزه‏هاي ديني خود رفتار مي‏كنند، مزاحمت ايجاد كرد. از اين رو شعار مي‏دهند فرانسه "مهد آزادي" است.

    ايراد و اشكالي كه به فرانسه وارد مي‏كنند، اين است كه قانون منع حجاب هم با منشور انقلاب كبير فرانسته و اعلاميه حقوق بشر و قانون اساسي آن كشور مخالف است و هم با اصل آزادي ديني كه قانون فرانسه است.

    از اين رو مصوّبه منع حجاب فاقد هر گونه ارزش حقوقي و قانوني حتي از ديدگاه حقوق دانان فرانسه است و اساساً ماهيّت سياسي دارد.

    ايران، كشوري ديني و اسلامي است. به ديگر بيان: جمهوريت آن با آراي 98/2% كليه كساني كه حق رأي داشتند، بر پايه اسلام استوار گشته است، يعني اكثريت قاطع و نزديك به اجماع مردم ايران، دين اسلام را به عنوان الگوي عقيدتي و عملي اركان حكومت و رفتارهاي فردي و اجتماعي پذيرفته‏اند.

    در اصل چهارم از قانون اساسي آمده است: "كليه قوانين و مقرّرات مدني، جزايي، مالي، اقتصادي، اداري، فرهنگي، نظامي، سياسي و غير اين‏ها بايد بر اساس موازين اسلامي باشد".

    اصل دوم دولت را موظف نموده است كه از همه ظرفيت‏ها و امكانات خود براي ايجاد محيط مساعد براي رشد فضايل اخلاقي بر اساس ايمان و تقوا و مبارزه با كليه مظاهر فساد و تباهي و بالا بردن سطح آگاهي‏هاي عمومي در همه زمينه‏ها با استفاده صحيح از مطبوعات و رسانه‏هاي گروهي و وسايل ديگر تلاش كند.

    بنابراين: اوّلاً ايران ملتزم به اصول لائيك يا رعايت همه اصول اعلاميه حقوق بشر، به ويژه مواردي كه مخالف صريح با اسلام باشد، نيست تا ايرادي كه به فرانسه و ساير دولت‏هاي غربي وارد است، به ايران هم وارد باشد، بلكه صريحاً در اصول متعدّدي از قانون اساسي آمده كه جمهوريّت بر پايه اسلاميت است و آزادي افراد تا آن جا محترم است كه با اسلام و منافع عمومي در تضاد نباشد. اجبار در حد روسري سر كردن است.

    ثانياً بر اساس قانون اساسي است كه مورد پذيرش جمهور مردم است و احترام گذاشتن به قانون و خواسته و عقايد بيش از 98 درصد مردم است.

    آيا آزادي و دموكراسي اين نيست كه اقلّيّت به آرا و افكار و خواسته‏هاي اكثريت احترام بگذارند؟

    اگر در ايران عدّه‏اي اين مسئله را ناديده گرفته و حجاب را رعايت نكنند، اين عمل نه تنها مخالفت با احكام اسلامي، بلكه مخالفت با قوانين جمهوري اسلامي ايران است.

    * جهت آگاهي از شيوه عملكرد صهيونيست‏ها و سلطه آنان بر حكومت‏ها و مجالس قانون گذاري و رسانه‏ها و خبرگزاري‏ها، به كتاب ارزشمند "دنيا بازيچه يهود" اثر سيد محمد شيرازي مراجعه شود".