• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : چرا بدحجابى ؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 18 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام و تشكر از متن متينتون يه مطلبي رو جايي خوندم دلم نيومد براتون نگم

    احساس دختران آمريکايي درباره حجاب
    بر اساس تعابير دختران مسلماني که در ايالات متحده زندگي مي کنند، حجاب مانعي براي سهم فعال آنها در جامعه و لذت بردن از زندگي آنها ايجاد نمي کند، بلکه منبع قدرت، غرور و ابزاري براي اشاعه اطلاعات صحيح درباره دين اسلام محسوب مي شود که همواره دچار سوء تعبير است.
    به گزارش مهر؛

    هدي ربيعه دختر نوجواني که در مقطع دبيرستان در کاليفرنيا تحصيل مي کند در اين مورد گفت: از زماني که به سن تکليف رسيده ام حجاب داشته ام واعتقاد دارم که هيچ تمايزي از آن زمان تاکنون ميان من و دوستانم ايجاد نشده است. ابتدا آنها کنجکاو بودند بدانند اين روسري چيست و چرا آن را مي پوشم، آنها ده ها پرسش مطرح کردند و من به همه آنها پاسخ گفتم، پس از اين که آنها اطلاعات مورد نياز خود را دريافت کردند ديگر هرگز چنين پرسش و پاسخهايي مطرح نشد.
    اما در ايالات متحده داستان جداگانه اي روايت شده است.
    سلسبيل الواعضي دانشجوي 18 ساله
    اوکلاهاما گفت: من هم همان کارهايي را انجام مي دهم که اکثر جوانان همسن من انجام مي دهد با دوستانم تفريح مي کنم، سينما رفته و در رستوران غذا مي خورم.
    مريم خالد نوجوان محجبه 16 ساله نيز گفت: اوقاتي را که همراه دوستانم مي گذارنم همان كارهايي را انجام مي دهم که تقريباً هر دختر نوجوان ديگري در اين کشور انجام مي دهد و از عمل به دستورات دينم احساس مسرت و راحتي مي کنم.
    حدود 6 تا 7 ميليون مسلمان در ايالات متحده زندگي مي کنند که اين تعداد کمتر از 3 درصد جمعيت 300 ميليوني اين کشور را دربرگرفته است.
    در نظر بسياري از دختران مسلمان آلمان حجاب به منزله مسئوليت پذيري و مستلزم توجه به اعمال و رفتار فردي است.
    $("div.commhtm img").each(function () { if ($(this).attr("em") != null) { $(this).attr("src","http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/"+$(this).attr("em")+".gif"); } });