• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : بدون شرح !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    چقدر مفيد بود.اميدوارم عامل باشيم.

    موفق باشيد
    دوست عزيز،
    «مجمع وبلاگنويسان مسلمان» قصد دارد پنجشنبه 7 شهريور 1387 در سالن شهيد آويني فرهنگسراي رسانه (واقع در ميدان وليعصر، جنب سازمان انتقال خون)، از ساعات 5 الي 7، اولين مجمع عمومي و انتخابات شوراي مرکزي خود را برگزار کند.
    در اين مراسم، هيئت مؤسس گزارشي از روند برنامه‌ها و فرآيند ثبت مجمع ارائه خواهد کرد. سپس کانديداهاي عضويت در شوراي مرکزي به ارائه‌ي برنامه‌ها و اهداف خود خواهند پرداخت. اعضاي شوراي مرکزي از ميان کانديداهايي که اعلام آمادگي کرده‌اند و نام‌شان در سايت مجمع موجود است، با راي مستقيم اعضا انتخاب مي‌شوند.
    مطابق اساسنامه تنها کساني حق شرکت در رأي‌گيري را دارند که فرم عضويت را پرکرده باشند و شرايط عمومي مندرج در اساسنامه را نيز دارا باشند. همچنين کساني که علاقه‌مند به عضويت هستند، مي‌توانند با حضور در فرهنگسرا فرم پر کرده و به عضويت مجمع وبلاگ‌نويسان مسلمان درآيند.
    دوست عزيز!
    از شما هم دعوت مي‌شود تا در اين مراسم حاضر شويد. و اگر هيچ حسني هم که نباشد، اين مراسم محفلي خواهد بود براي ديدار دوباره و آشنايي با ديگر دوستان وبلاگنويستان؛
    www.MuslimBloggers.ir

    سلام و خسته نباشيد.

    عيد نيمه شعبان بر شما مبارک باد.

    سلام

    همانطور که اطلاع داريد براي افزايش بيننده سايت يا وبلاگمان،موتورهاي جستجو خيلي مهم هستند. و يکي از روشهاي فوق العاده مهم و از همه جالبتر رايگان افزايش امتياز در موتورهاي جستجو ، تبادل لينک بين سايتها و وبلاگهاست.

    سايت محور مشتاق تبادل لينک با شماست.

    به همين منظور شما مي توانيد با ثبت لينکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رايگان از اين مزيت استفاده کنيد. همچنين خواهشمنديم متقابلا لينک http://www.mehvar.com

    را درسايت يا وبلاگ خود با يکي از عنوانهاي :

    سايت نيازمنديها

    نيازمنديها

    آگهي رايگان

    فروشگاه اينترنتي

    حراجي اينترنتي

    لينکستان

    قرار دهيد. بدون اينکه اجباري در ثبت لينک ما داشته باشيد در اولين فرصت و در سريعترن زمان لينکهاي ثبت شده را تاييد وارادتمان را کامل مي کنيم.

    نکته ضروري

    با توجه به اينکه بعضي از دوستان هنگام تکميل فرم ثبت لينک به قسمت کلمات کليدي توجه خاصي ندارند و يا نام خود و يا کلماتي غير مرتبط با سايتشان را قرار مي دهند، حال آنکه اين قسمت، چون توسط موتورهاي جستجو ايندکس مي شود از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هست. خواهشمنديم براي دريافت نتيجه مطلوبتر از ثبت لينکتان در سايت محور کلمات کليدي سايتتان را که مي خواهيد افراد با جستجوي انها به سايت شما هدايت شوند حتما در اين قسمت درج نماييد.

    سلام دوست
    عيدتون مبارک
    به اميد ظهورش.....
    بهترين ها رو براتون آرزو ميكنم

    آيا وقت آن نرسيده که پيله هاي مادي را بشکافيم و به سوي او پرواز کنيم ؟
    منتظرت هستيم
    "طرح به سوي کمال "
    سلام عليكم
    شما مي دونيد چه جوري ميشه نمازي با تفكر خواند؟
    كجا اموزش ميدن؟
    لطف مي كنيد بنويسيد؟


    هو الجميل

    سلام حاج آقا

    خيلي بايد ببخشيد بابت تاخيراتم .. از نوشته هاتون استفاده ميبرديم ... اين دفعه خيلي كم نوشتيد ولي چقدر لازمه كه روش فكر كنيم ...

    التماس دعا

    و من الله التوفيق

    يا علي مدد

    سلام دوستاي خوبم!

    لازمه به اطلاعتون برسونم که وبلاگ « مديران هزاره سوم »، وبلاگ علميو تخصصي در زمينه مديريت، با رويکردي جديد به اين دانش، در خدمت علاقه مندان دانش مديريته:

    http://3rdmillemgr.parsiblog.com

    بسم رب المهدي

    سلام دوست عزيز

    حرفي براي گفتن ندارم فقط در يك كلمه بگويم واقعا زيبا بود. انشاءالله در هدفي كه براي خود ايجاد كردي موفق باشي

    منتظرت ديدارتان از وبلاگم هستم

    خدانگهدار