• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : گناه نخستين
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دوست من اگه مايل به تبادل لينك يا بنر هستي به سايت ما هم سري بزن ممنون سايت نمك گير

    در برابر گسترش ايدز پيشگام شو

    بخش پاسخ به سوالات در سايت روبان قرمز راه اندازي شد

    از ازدواج موقت چه ميدانيد؟ بکارت چيست؟ راههاي انتقال بيماري ايدز چيست؟ علائم بيماريهاي مقاربتي چيست؟ راههاي پيشگيري از حاملگي؟ روش استفاده از کاندوم؟ چگونه دوست يابي و همسريابي کنيم؟ گناهان جنسي (همجنسبازان، آزادي جنسي، تجاوز)، مسائل مروبط به قبل از ازدواج و...

    پرسشهاي خود را در زمينه‌هاي مربوط به مسائل جنسي، بيماريهاي مقاربتي و.... براي ما ارسال نماييد تا مستندترين پاسخها را براي شما فراهم نماييم.

    همچنين ميتوانيد از بخش فروش اينترنتي محصولات بهداشتي که شامل انواع کاندومهاي APPLE که داراي بهترين کيفيت موجود در بازار ميباشد استفاده نماييد. اين کاندومها داراي کرم بي حس کننده جهت افزايش زمان نزديکي با همسر شده و ژل روان کننده موجود در آن جهت استفاد? بانوان ميباشد که استفاده از آن براي زوجها مناسب ميباشد.

    محصولات سفارش داده شده توسط پيک با بسته بندي محفوظ ارسال ميشود، و تا باز شدن بست? ارسالي محتويات آن مشخص نميباشد. (هزينه پيک رايگان)

    + مهسا 
    سلام؛ از مطلب كاربردي تون خيلي استفاده بردم اما اگه ممكنه مفصل‏تر بگين چه كنيم كه تو زندگيمون اصلا حسادت نباشه ؟ ممنون ميشم. خدانگهدار
    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از لطف شما؛ در اين خصوص بايد عرض كنيم كه: درمان بيماري حسد با دو راهكار علمي و عملي قابل درمان هست: 1- راه علمي. در اين قسمت شخص حسود بايد بر روي دو چيز مطالعه كند: يكي پيامدهاي ويران گرحسد از نظر روح و جسم و ديگر ريشه هاي پيدايش حسد. حسود بايد فكر كند كه حسد به زودي جسم و روح او را بيمار مي كند, مانند خوره روح را مي تراشد و خواب و آرامش را از او سلب مي كند. از آن بدتر اين كه مطرود درگاه خداوند مي شود و به سرنوشتي همچون ابليس و قابيل گرفتار مي آيد و تازه , با همهء اين ها نيزنمي تواند به مقصود خود يعني زوال نعمت از شخص محسود دست يابد. مرور بر اين آثار زيان بار و دقت در آن ها تأثير بسيار مثبتي در درمان حسد دارد از سوي ديگر, حسود بايددر انگيزه هاي حسد انديشه كند و آن ها را از خود دور كند. اگر وسوسه , بخل و تنگ نظري , ضعف ايمان , و عدم درك اين مطلب كه همه چيز از خداست و... او را به حسادت كشانده , ريشه اين ها را بخشكاند و با تقويت ايمان , دست از حسادت بردارد. هر روز چند بار براي خود تكرار كند كه حسادت نابود كننده دين و دنيا است . وگفته مولاي متقيان علي (عليه السّلام) را تكرار كند كه:«حسود هرگز به بزرگى نمى رسد».2- راه علمي: آدم حسود بايد به جاي حسادت به شخص مورد نظر خيرخواه او گردد و طالب بقاي نعمت و افزوني آن براي او باشد هر چه خير و خوبي و سعادت معنوي و مادي براي خويش مي خواهد براي او وديگران نيز طلب كند و اين خيرخواهي را تكرار كند, زيرا تكرار اين عمل تبديل به ملكه مي شود و جاي حسدرا مي گيرد.براي اطلاع بيشتر مي توانيد به كتاب اخلاق در قرآن , ج 2 ص 12به بعد از آيت اله ناصر مكارم شيرازي وكتاب چهل حديث امام خميني (ره) و كتاب هايي كه با عنوان حسادت نوشته شده مراجعه فرماييد. هموراه در پناه حق موفق باشيد. غررالحكم , شماره 117.با استفاده و برداشت از آرشيو مرکز ملي پاسخگويي ديني : http://www.pasokhgoo.ir

    بار ديگر محرم از راه رسيد
    غم حسين چون روز اول بر گونه ها غلطيد
    محرم ماه حسين از راه آمد
    ماه اشک کودکان کربلا آمد
    همه يا حسين مي گويند
    براي آن عزيز فاطمه گريه مي کنند

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.


    با تشکر


    خادم الامام (عج)

    ... دلم هواي كربلا كرده. چه كسي با من راهي كربلاست؟

    امروز دلم اينجا قرار ندارد. حس مي كنم بايد بروم. هر كس دوست دارد با من بيايد... ادامه

    ... انسان تا گناه را ترک نکند ، هيچ ذکر و دعايي در او تاثير نمي گذارد و از عبادت خود استفاده و لذتي نمي برد . نه تنها گناه بلکه افراط در مباهات نيز که انسان به آنها رغبت نشان مي دهد « افراط در لذت ، افراط در خوردن ، افراط در سخن گفتن و ... » باعث مي شود که انسان از درک لذت و شيريني ايمان محروم شود .

    گناه هر چند کوچک باشد چون نافرماني خداوند است ، بزرگ است .

    هيچ نکبت و بدبختي به بنده نمي رسد مگر بخاطر گناه .

    اصلا اعمال و رفتار ما در سير و افلاک ، آسمانها و آب و هوا تاثير دارد . گاهي گناه باعث مي شود که دنياي انسان آباد شود ، اما اين آبادي نعمت نيست ، بلکه نعمت و نکبت است .

    از حضرت آيت ا... بهجت ( حفظهم ا... ) درخواست دستورالعمل اخلاقي نمودند و ايشان که مشغول ذکر هستند ، سر بلند کردند و فرمودند : « تا مي توانيد گناه نکنيد

    فيض ذات اقدس باريتعالي قطع ناشندني است و تنها مانع براي دريافت فيض حق « گناه » است.

    ز دست غير ننالم چرا که همچو حباب

    هميشه خانه خراب هواي خويشتنم

    ... به هر بلايي که گرفتار آييم ، از هر توفيق و نعمتي که محروم گرديم ، ريشه اش در گناهان ماست ، اما ما مطالبه نمي کنيم تا ببينيم از کجا ضربه ديده ايم .

    سلام،
    آي گفتي!

    همچين داره از حسادت مي تركه كه نگو ...
    راستي چه عالمي دارند اين حسودان ؟

    سلام

    همين!!