• وبلاگ : سين جيم هاي اخلاقي
  • يادداشت : محبت خدا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 18 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    راستي برام دعا كنيد شايد فرجي شد
    واقعا عالي بود من يكي كه موتحول شدم

    سلام

    ماه ميهماني خدا بر شما مبارك

    از پستتون استفاده كردم

    منتظرتون هستم

    يا علي مدد

    التماس دعا

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از شما. حلول ماه ميهماني حضرت دوست بر شما مباركباد ! در لحظات شاد دعا فراموشمان نكنيد.

    سلام

    چرا به روز نكرديد؟

    از شما بعيده

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از شما بزودي بروز ميكنم. حلول ماه ميهماني حضرت دوست بر شما مباركباد ! در لحظات شاد دعا فراموشمان نكنيد.

    وبلاگت بد نيست مطمئناً جا براي کار بيشتر و وقت بيشتر داره

    به ما هم سر بزن

    با تبادل لينك چطوري

    پاسخ

    با عرض سلام و تبريك ماه مبارك رمضان و گله مندي نسبت به كم لطفي شما به سين جيم، من نميدونم با اين بازديد شتابزده و بسيار سطحي چقدر موفق به ارزيابي اين وبلاگ و محتواي پست ها و مرور نظرات شدين؟!!! البته هر وبلاگي بقول شما مطمئناً جا براي کار بيشتر و وقت بيشتر داره !!! اينو در مورد هر كار و اثري ميشه گفت امااي كاش بجاي كلي گويي اونم با اين بيان طي چند مورد با تذكر مصاديق و راهكارها به رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط مثبت كمك ميكردين. موفق باشيد.
    سلام خوش اومدي براي تبادل لينيك حاظريم ياعلي مدد
    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از شما، منم براي تبادل لينيك آماده ام؛ حلول ماه ميهماني حضرت دوست بر شما مباركباد ! در لحظات شاد دعا فراموشمان نكنيد.

    سلام

    در آستانه ماه رمضان دعا كنيد كه محبت خدا توي دل من هم دوباره زنده بشه. نمي گم زنده نيست ولي اونطور كه بايد در دل يك شيعه علي باشه نيست.

    توي مطلبتون از حسين (ع) گفتين. دعا كنيد كه يه بار ديگه راه كربلا باز بشه. نيت كردم عرفه برم.

    يا علي

    سلام مدت ها بود سر نزده بودم متاسفانه

    خوشا به حال كسي كه دلش فرودگاه محبت خداست !

    مطلب عالي بود متشكرم يا حق

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از لطف شما اميدوارم بيشتر سر بزنيد به ما؛ موفق باشيد .

    سلام،

    مطلب فوق العاده اي بود ...

    و چه خوب كه فقط طرح سوال نكرده بوديد ... راه حل هم داشت.

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از لطف شما اميدوارم بيشتر سر بزنيد به ما؛ موفق باشيد .

    سلام خسته نباشي و زير سايه آقا انشاء الله

    اگر خواستي يه مقدار خودتو در اطلاعات ديني وقرآني محک بزني بيا و به اين سوال يک مخالف قران که در اين پست قرار داده شده جواب بده متشکرم

    موفق باشي در ضمن يه سري هم به اين آدرس بزن و نظر بده يادت نره

    http://110tad.parsiblog.com

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از لطف شما اميدوارم بيشتر سر بزنيد به ما؛ موفق باشيد .
    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از شما، حلول ماه ميهماني حضرت دوست بر شما مباركباد ! در لحظات شاد دعا فراموشمان نكنيد. موفق باشيد
    سلام
    مطلب جالبي بود . ممنون كه راه حلشو هم فرمودين. به نظر من اگه به جاي شمارش علل به تحليلشون مي پرداختين مثلا چند تا نعمت بر ميشمردين يا چند تا دعا و مناجات مشت ضميمه مي كردين نوش جانتر مي بود
    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از شما، جناب جليلي دوستان اونوقت خواهند گفت متن تون طولاني شده . موفق باشيد

    سلام دوست

    كجايي پسر اين هفته جات خيلي خالي بود.

    پاسخ

    عليكم السلام؛ لابد جاي بنده اين هفته در بخش نظرات وبلاگتون خالي بوده !!! چون بنده طبق معمول بودم . بهر حال از لطف شما ممنونم . موفق باشيد
    + الهه السادات 
    سلام و خسته نباشيد واروزي موفقيت و تبريک بيشتر بخاطر مطلب وبلاگتون بهترين متن را گذاشتيد مطلبي که من خيلي دوست دارم و واقعا همينطور که شما اشاره کرديد درمورد خدا و به نظر من يک مورد ديگر هم باعث ميشه ک هادم عاشق خدا بشه و با تمام وجود سعي کن تا ازش دور نشه ان هم اينکه قدرت و خوبيش را هروقت ازش ميخوام بهم نشان داده و لطفش را درحقم دريغ نکرده و زندگيم را تا حدودي و بيشتر انطوري که خواستم کمکم کرده تا تغيير کند و حتي بيشتر وقتها بهتر از ان چيزي که انتظار داشتم برايم کرده و واقعا شکرگذارشم و راه جبران خوبيهاش تنها اينکه ازش دور نشم و همين. التماس دعا
    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از نظر لطف شما؛ بايد عرض كنم در مقابل اين لطف الهي ما بايد از او تشكر كنيم تا موجب جلب نعمت و محبت بيشتر گردد و بهترين شيوه تشكر از الطاف و نعم الهي اين است كه انسان با قلب خود اعتراف كند و بفهمد كه اين نعمت از جانب خدا به او داده شده است . از امام صادق (ع ) روايت شده كه : خداوند در پاسخ حضرت موسي (ع ) كه سوال مي كند خدايا چگونه حق شكر تو را به جا آورم مي گويد: يا موسي شكرتني حق شكري حين علمت ان ذلك مني ؛ اي موسي تو آنگاه كه دانستي نعمتي كه در دست توست از من به تو اعطا شده حق شكر مرا به جا آوردي . و نيز امام صادق (ع ) مي فرمايد: من انعم الله عليه بنعمه فعرفها بقلبه فقد ادي شكرها؛ هر كس كه خداوند به او نعمتي عطا كرد و او با قلب خود فهميد كه از جانب خداست شكر آن نعمت را بجا آورده است.مهم ترين بخش شكر گزاري همان شكر عملي است.كساني كه اسراف مي كنند و يا بخل مي ورزند واز چشم و گوش و زبان خود در مسير گناه استفاده مي كنند همه آن ها نا سپاس اند.از اين رو شكر گزار واقعي در ميان انسان ها كم هستند. قرآن مجيد مي فرمايد كمي از بندگان من شكر گزارند.شكر عملي در برابر افراد متفاوت است.امام علي (ع) مي فرمايد: شكر پروردگارتان است كه او را ثنا گويي و شكر كسي كه بالا دست توست به اين است كه در پيروي از او صادق باشي . شكر هم رديفت آن است كه مراتب اخوت را به خوبي انجام دهي و شكر نسبت بهزير دستان به اين است كه از بخشش به آنها مضايقه نكني.نكته ديگر آن است كه شكر بايد از خالق و مخلوق باشد.تشكر از مردم در واقع تشكر از خدا است امام رضا(ع) مي فر مايد:كسي كه ازبخشنده از مخلوقين تشكر نكند شكر خدا را بجا نياورده است . * با استفاده از آرشيو مركز ملي پاسخ به سوالات ديني: http://www.pasokhgoo.ir موفق باشيد.

    به نام خدا

    سلام عليكم

    آري عشق و محبت الهي مس وجود آدمي را طلا مي‏كند. جاي شگفتي است كه برخي چرا اين عشق را مزه نمي‏كنند و تمام تأكيدشان اين است كه آدمي را از آتش جهنم بترسانند و به حوريان بهشتي دلخوش كنند و از اين رهگذر مردم را به ديانت فرا بخوانند. آنان حتي كسب رضا و قرب الهي را نيز به بهشت تأويل مي‏كنند. حتي رواياتي را كه چنين عبادتي را كه عبادت تجار و بردگان خواننده با زشت‏ترين تعابير رد مي‏كنند.

    اين قصه مرا ياد اين آيات سوره نجم مي‏اندازد كه مي‏فرمايد: ما كَذَبَ الْفُؤادُ ما رَأى (11) أَ فَتُمارُونَهُ عَلى ما يَرى (12)؛ دل آنچه را كه ديده است، دروغ نشمارد. آيا با او بر سر چيزي كه ديده ستيزه مي‏كنيد.

    ما به وضوح عشق و محبت الهي و كارسازي شگفت آن را مي‏بينيم، چطور تسليم انكار معاندان بشويم؟

    كليدواژه‏هاي عشق در قرآن

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از نظر لطف شما اميدوارم همواره در پناه حق موفق باشيد.
       1   2      >